Wij zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 – 17:30. Op zaterdag zijn we geopend van 08:30-15:00. Buiten openingstijden is het mogelijk om op afspraak langs te komen. U contact met ons opnemen via de contactpagina.
VRAAG EN ANTWOORD
Wat is de levertijd van een nieuwe scooter?
De levertijd van een nieuwe scooter is +/- 3 werkdagen.
Krijg ik een kenteken bij aanschaf van een scooter?
Ja, deze is bij de aanschaf van de scooter inbegrepen.
Wat zijn de mogelijke extra kosten bij aankoop van een scooter?
Dit ligt aan de accessoires die u bij de scooter neemt. Denk hierbij aan extra LED verlichting of een speciaal windscherm.
Kan ik mijn scooter retourneren?
Het is niet mogelijk om de scooter te retourneren of om de aanbetaling terug te krijgen.
Kan ik meteen langs voor onderhoud?
Dat is mogelijk, hoewel we het erg waarderen als er van tevoren wordt gebeld of gemaild.
Hoevaak moet ik langskomen voor onderhoud?
Ons advies is om de 2500 km langskomen voor onderhoud.
Moet ik een aanbetaling doen?
Dit hoeft niet. U kunt bij het ophalen van uw scooter betalen.
STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag via het formulier hieronder of bel ons tijdens openingstijden op: 06-19181877. We proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.